Op Zaterdag 1 maart opent hier de inschrijving om 9:00 uur.
Na inschrijving ontvang je ergens in week 11 het pakket met prijskaartjes en speldjes. Hiermee kun je vervolgens zelf de kleding prijzen.
De organisatiekosten zijn 5% van de opbrengst p.p.
Je krijgt 70% van de opbrengst uitbetaald (in plaats van 60% van eerdere jaren)! We passen deze verdeling toe om de opbrengst eerlijker te verdelen en het nog leuker te maken om goede kleding in te brengen! Voor het goede doel houdeen we 25% van de opbengst over en we denken dat we daar veel kinderen blij mee kunnen maken.
De kleding wat overblijft gaat naar naar de kledingbank Delft/ Rotterdam (wat iedere keer ook weer heel welkom is!)
Let op: Alle pakketten worden verstuurd per post. Er kunnen maximaal 150 deelnemers zich inschrijven. De inschrijvingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt.
Schrijf je op de site om op de hoogte te blijven voor de volgende beurs!
(Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail, je inschrijving is gelukt. Controleer of de e-mail niet in je SPAM-filter terecht is gekomen.